Αισθητικός
Εσωτερικό Περιβάλλον
Δυνατά σημεία
- Ικανοί/ές επαγγελματίες, με αγάπη για το αντικείμενο της αισθητικής και βαθιά γνώση του αντικειμένου
- Επαγγελματική εμπειρία
- Εύκολη πρόσβαση
- Πιστό πελατολόγιο και διευρυμένο ωράριο παροχής υπηρεσιών
- Προσφορά ευρείας γκάμας προϊόντων και υπηρεσιών και ευελιξία στην ανά πελάτη/ισσα παροχή υπηρεσιών (customized treatments)
Αδύνατα σημεία
- Έλλειψη ισχυρού brand name / εταιρικής ταυτότητας ανά επιχείρηση, ανεπιτυχές marketing
- Μικρό budget των επιχειρηματιών, έλλειψη ρευστότητας, ανεκμετάλλευτα πάγια
- Εσωτερική γραφειοκρατία / έλλειψη χρόνου
- Μικρό περιθώριο στην πώληση προϊόντων
- Απουσία μακροπρόθεσμων στόχων (και αδυναμία χάραξης στρατηγικής)
Εξωτερικό Περιβάλλον
Ευκαιρίες
- Νέα ομάδα-στόχος πελατών/ ισσών, λόγω διακοπής λειτουργίας πολυδύναμων μονάδων αδυνατίσματος, αισθητικής και δίαιτας
- Περαιτέρω ενίσχυση της υγιούς εμφάνισης ως κοινωνικό πρότυπο
- Μείωση κόστους αγοράς προϊόντων και πρώτων υλών υπηρεσιών
- Χρηματοδοτήσεις και διαγωνισμοί καινοτομίας, δυνατότητες ενίσχυσης από αξιοποίηση δευτερευόντων κωδικών δραστηριότητας
- Συνεργατικά σχήματα και κτηριακές συμπράξεις, στροφή των καταναλωτών/ τριών στην «τοπική αγορά»
Απειλές
- Αθέμιτος ανταγωνισμός από αδήλωτη εργασία και είσοδος του ιατρικού χώρου
- Άμεσες (direct) πωλήσεις μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων των προμηθευτών εγχώριων και ξένων
- Έλλειψη χρηματοδότησης / αποκλεισμός από ΕΣΠΑ
- Συνεχιζόμενη υγειονομική/οικονομική κρίση, υψηλή φορολογία
- Μείωση της απασχόλησης του ανθρώπινου δυναμικού