SHARE
Εσωτερικό Περιβάλλον
Δυνατά σημεία
  • Ικανοί/ές επαγγελματίες, με αγάπη για το αντικείμενο της αισθητικής και βαθιά γνώση του αντικειμένου
  • Επαγγελματική εμπειρία
  • Εύκολη πρόσβαση
  • Πιστό πελατολόγιο και διευρυμένο ωράριο παροχής υπηρεσιών
  • Προσφορά ευρείας γκάμας προϊόντων και υπηρεσιών και ευελιξία στην ανά πελάτη/ισσα παροχή υπηρεσιών (customized treatments)
Αδύνατα σημεία
  • Έλλειψη ισχυρού brand name / εταιρικής ταυτότητας ανά επιχείρηση, ανεπιτυχές marketing
  • Μικρό budget των επιχειρηματιών, έλλειψη ρευστότητας, ανεκμετάλλευτα πάγια
  • Εσωτερική γραφειοκρατία / έλλειψη χρόνου
  • Μικρό περιθώριο στην πώληση προϊόντων
  • Απουσία μακροπρόθεσμων στόχων (και αδυναμία χάραξης στρατηγικής)
Εξωτερικό Περιβάλλον
Ευκαιρίες
  • Νέα ομάδα-στόχος πελατών/ ισσών, λόγω διακοπής λειτουργίας πολυδύναμων μονάδων αδυνατίσματος, αισθητικής και δίαιτας
  • Περαιτέρω ενίσχυση της υγιούς εμφάνισης ως κοινωνικό πρότυπο
  • Μείωση κόστους αγοράς προϊόντων και πρώτων υλών υπηρεσιών
  • Χρηματοδοτήσεις και διαγωνισμοί καινοτομίας, δυνατότητες ενίσχυσης από αξιοποίηση δευτερευόντων κωδικών δραστηριότητας
  • Συνεργατικά σχήματα και κτηριακές συμπράξεις, στροφή των καταναλωτών/ τριών στην «τοπική αγορά»
Απειλές
  • Αθέμιτος ανταγωνισμός από αδήλωτη εργασία και είσοδος του ιατρικού χώρου
  • Άμεσες (direct) πωλήσεις μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων των προμηθευτών εγχώριων και ξένων
  • Έλλειψη χρηματοδότησης / αποκλεισμός από ΕΣΠΑ
  • Συνεχιζόμενη υγειονομική/οικονομική κρίση, υψηλή φορολογία
  • Μείωση της απασχόλησης του ανθρώπινου δυναμικού